YAZILAR
Spor, Beslenme, Diyet ve EMS Teknolojisi

Hızlı Kilo Vermenin Altın Kuralları

İstediğiniz sonuca sağlıklı bir şekilde ulaşın. Kendinize saygınızı artırmanın en iyi yolu; beklentilerinizi gerçekleştirmektir, kilonuzu ayarlamak değil.

Bunu gerçekleştirmenin birçok yolu vardır ve bunlar kendinizi aç bırakmak, güvensiz bir şekilde kilo vermek ya da egzersizlerinizi ikiye katlamak değildir.

Bunun yerine bazı hızlı kilo verme ipuçlarını kullanabilirsiniz. Uzmanlar tarafından desteklenen aşağıdaki ipuçlarından en az dört tanesini seçin ve yedi gün boyunca uygulayın. Ne kadar çok değişiklik yaparsanız o kadar hızlı kilo verme şansınız olur.

Hızlı Kilo Vermenin Altın Kuralları

Su için

Enerji içecekleri ya da light içecekler çok fazla kalori içerir ve size su tadı vermez, ayrıca da vücudunuzda şişkinliğe neden olur.

Bunun aksine su, neredeyse sıfır kalori içerir ve metabolizmanızı hızlandırmaya yardımcı olur.

Sadece su içmek istemezseniz içerisine limon vb. de ekleyebilirsiniz.

Sebze tüketin

'Makarna, pilav gibi yiyecekler çok hızlı sindirilir ve kısa bir süre sonra acıkmanıza neden olurlar' der The Park Avenue Nutritionist's Plan'ın yazarı Jana Klauer, MD.

Şişkinliğe neden olacak pilav vb. gibi yiyeceklerin yerine karnıbaharın rendelenmesiyle elde edilen pilavı deneyebilirsiniz.

Cips ve sosu yerine, havuç ve sosu deneyin. Bu tür sebzelerdeki karbonhidratlar, daha yavaş sindirilir ve içerisindeki su sayesinde fazla kilolardan kurtulmanızı sağlar.

Her gün 30 dakika Kardiyo Yapın

Kalp atışınızı hızlandıran her egzersiz kalori harcamanızı sağlar ancak düzenli kardiyo yaparsanız daha fazla kalori yakarsınız.

Yarım saatlik kardiyo çalışması 200-300 kalori yakmanıza yardımcı olur ve bu sayede daha sıkı bir görünüme sahip olabilirsiniz.

Kişisel antrenörler, yoğun kardiyo çalışması sayesinde daha fazla kalori yakabileceğinizi ve daha hızlı kilo veme şansı yakalayacağınızın garantisini veriyor.

Egzersiz yapmadan bir saat önce kahve için

Egzersize başlamadan bir saat önce içeceğiniz bir bardak kahve daha enerjik olmanızı sağlar. Bu sayede kendinizi zorlamadan daha fazla kalori yakabilirsiniz.

Her gün 36 şınav ve kalça egzersizi yapın

Şınavlar vücudunuzun üst kısmını, kalça egzersizleri de bacaklarınızı, kalçanızı ve uyluklarınızı çalıştırmanızı sağlar. Şınav çekerken sırtınızın düz olmasına dikkat edin.

Bir Gece 30 dakika fazla uyuyun

7-8 saatlik dinlendirici bir uyku metabolizmanızı güçlendirir ve bu sayede uyandığınızda kahvaltı ve egzersiz için zinde kalırsınız.

Bir Yiyecekten Vazgeçin

Cips, çikolata gibi kalori içeren yiyecekleri öğününüzden çıkarmak kalori yakmanızı kolaylaştırır.

Somon yiyin

Somon besleyici maddeler içerir ve cildinizin sağlıklı kalmasını sağlar, nasıl piştiği çok önemli değildir.

Çiğneme tableti kullanın

Karnınızdaki şişlikten ve sindirim sisteminizdeki gazdan kurtulmak için çiğneme tableti kullanabilirsiniz.

Düz durun

Karnınızı içine çekip sırtınızı dik tutmak size dinamik bir vücut sağlar.

Squat yapın ve mekik çekin

Kalça ve bacaklarınızı sıkmak kaslarınızın gelişmesini sağlar. Her egzersizi 12 set halinde yapın.